[Tlhingan-hol] Klingon Name Generator - OUTRAGEOUS ANDUNACCEPTABLE

Robyn Stewart robyn at flyingstart.ca
Sat May 28 09:41:00 PDT 2016

chaq mu'ghomlIjDaq Qagh puS lutu'lu'. motlh Qagh Seghmeyvam Data'be' ...

ghunchu'wI' = nuv, Alan Anderson OR "one who programs perfectly"
ghunwI' = programmer

> ghunchu'wI' jIH chugh

when jIH acts as a verb, put the suffix right on it: jIHchugh

> 'ej De'wI' Qu'

De'wI' Qu' I would understand as a computer's task, the specification for
the program.  The program itself might be mIwmey or evade by saying De'wI'
vIgunchugh

> vay' vImawbemeH, jIyepqu'.

-be'

> 'op benvaD quv cows 'e' vIqel.

ben means "years ago" . Check that you correctly typed nuv and ghot in your
dictionary.

> toH, latlh maw 666 'e' qatlh luqelbe 'op nuv ?
> pong SIghta'chugh 666, vaj pongvetlh vIlajQo'bejta'.
> if 666 influenced a name, then that name I would definitely reject.

Daj. mI' quvHa' luHaj DaHjaj nuv, DaHjaj 'e' vIghoj.

- Qov