[Tlhingan-hol] Klingon Name Generator - OUTRAGEOUS ANDUNACCEPTABLE

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Sat May 28 09:15:03 PDT 2016

DaH, mu'meyvam vIchel je vIneH..
now, I want to add these words too..

ghunchu'wI' jIHbe' 'a ghunchu'wI' jIH chugh 'ej De'wI' Qu' vIchenmoHta'chugh..
I'm not a programmer, but if I was and I created a computer program..

vay' vImawbemeH, jIyepqu'.
I would be very careful not to offend someone.

ghantoH :
example :

'op benvaD quv cows 'e' vIqel.
I would consider that cows are sacred for some people.

toH, latlh maw 666 'e' qatlh luqelbe 'op nuv ?
so, why don't some people take into consideration that 666 is offensive ?

anyway..

Do' -jIHvaD-, tlhIngan Hol vIghojta'mo', DaH tlhIngan pong chenmoHwI'
vIlo'nISbe'.
luckily -for me- because I learned klingon, now I don't need to use
this name generator.

nIteb tlhIngan pongwIj vIchenmoHta'
alone I created my klingon name

'ej tlhIngan pong vIghajbe'chugh vaj christian pongwIj vImaSbej.
and even if I had no klingon name, my christian name I would definitely prefer.

pong SIghta'chugh 666, vaj pongvetlh vIlajQo'bejta'.
if 666 influenced a name, then that name I would definitely reject.

mayqel