[Tlhingan-hol] {'ej 'e'}

qov at kli.org qov at kli.org
Wed Jan 6 00:38:56 PST 2016

jIghItlhtaHvIS loDnalwI'vaD jIjatlhtaHmo', bong mu' <vIlo'>, <vIwIv> ghap  vInop.  qamISmoH 'e' vIpay.

jeghbe'wI' ghaHmo' wotwIjvaD mojaq <-lI'> vIwIv.

DaH yajlu''a'?

bIghelmo' jIQuch.

qen jabbI'IDmeyvam vIlaDbe'mo', puQ lojmIt tI'wI' nuv 'e' vISovbe'. vaj vIyu'DI' vInuQlaw'. jabbI'IDwIj DaqeHbe'mo' SoH, lI'Ha'be'.

- Qov