[Tlhingan-hol] 19 new words to create

John R. Harness cartweel at gmail.com
Fri Jan 1 22:19:55 PST 2016

QISta': majQa'! Indeed I was going to say something ^_^. Qov yIrur! "shift"
yI'uy!

qunnoQ:

Holmey law' HaDlaH nuvpu' 'ej yajchu'. wIghpu' ghap QIppu' chaHbe'. Hol
lo'chu'meH pab pIn ghaHnISbe' vay'.

(And: {wIgh} isn't a verb, so you can't use it with verb prefixes to form a
sentence. I would re-write {SuwIgh pagh QIp chaH.} as {wIgh tlhIH pagh QIp
chaH.})

'arHa