[Tlhingan-hol] qepHomvaD jeS 'Iv?

De'vID de.vid.jonpin at gmail.com
Sat Nov 9 01:07:26 PST 2013

QeS 'utlh:
> > buqjaj - Pocketday? Bagday? Sackday?
> > ghInjaj - Monasteryday? Ooo. Wonder if that could be Mon[astery]day?

loghaD:
> Judging by the qepHom schedule, I suspect those are Thursday and
Saturday, respectively.
> http://qephom.de/e/nextqephom.html

buqjaj pawpu' Hoch mebpu' 'ach loghjaj pawchoH.

De'vID:
> > buqjaj pawchu'pu' ve'lI'bogh Hoch chuDpu'ma' 'e' vItul. ghInjaj tach
> > wIyottaHvIS nutlhejbe' 'op 'e' vIbam vIneHbe'

loghaD:
> So ... De'vID doesn't want to X that some accompany them to the bar.

yIlaDqa': nutlhejbe' 'e' vIbam vIneHbe'.

loghaD:
> muHeghmoHtaH vuQtaHghach.

vum vIDa vIneHbe'bej! 'ach law'mo' mu'mey chu', QIjmeH mu'mey je, 'ej
De'wI'Hom vIghaj neH, jIQagh 'e' vIbam.

'ach lIbbej mu'mey chu' DelmeH mu'mey. ghachbej QIjqangbogh qepHom vInDa'.
(jISorHa'ba'.)

petuvQo'!