[Tlhingan-hol] Klingon architecture

Lieven Litaer lieven.litaer at web.de
Mon Jan 9 06:55:19 PST 2012

peqIm,

Marc Okrand told Maltz that I am an architect (renwI'), and then they
talked about different jobs that are done at a construction site.

I will now write a short story which might let you guess what the words
mean. Tomorrow I will send the complete message without further delay.

yaHwIjDaq jIpaw'DI',  vumtaH mutlhwI' law'. bebDaq beb mutlhwI' vIlegh.
ngogh mutlhwI' vIghombe' rInmo' pa'reDmey. puchpa'Daq vumtaH 'och
mutlhwI'. qatlhDa'mey mutlh, 'ach reH ghaHvaD 'och mutlhwI' ponglu'.
rInbe'taH rav. puchpa'Daq rav velmeH majyangmey lo'lu'. Qu'vam ta'
majyang mutlhwI'. latlh pa'meyDaq majyang vIlo'be'. tlhIm neH juH
lo'wI', veDDIr rurmo'. rav velmeH tlhIm lo' velwI'. Hoch pa'meyDaq
vumtaH 'ul pat mutlhwI'.

Do you see the puns? I found only one myself, the other one was
explained to me by Marc Okrand.

Have fun,
   Lieven.