[Tlhingan-hol] nuq bop bom: 'ay' wa'vatlh wa'maH wa': <tlhIngan maH>

De'vID jonpIn de.vid.jonpin at gmail.com
Thu Dec 22 05:10:07 PST 2011

Qov:

> Hey, question, just 'cause I'm jealous about all the comments on the
translation posts.

> Would this story be more interesting to more people if it were in smaller
pieces and/or included an English translation?  Or just if it had more
fighting and less bureaucracy?

'epIl naH tera' na'ran je DaHay'moH.

paq noy 'oH <Dhammapada>'e', luSov nuv law'.  lut chu' DaqonlI'. mughwI'
QaHmeH Qu' ngeD law' qonwI' QaHmeH Qu' ngeD puS.  tlhIngan Hol'e' SoH po'
jen Josh po' 'eS.  DaQaHlu' 'e' DapoQbe'.