[Tlhingan-hol] Human veQ

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Fri May 27 08:48:07 PDT 2016

ghunchu'wI':
> Power Klingon calls it a "jitney". TalkNow
> translates "taxi" as {ra'wI' lupwI'}.

ngoDvetlh vISovbe'. maj.
I didn't know that thanks.

taH:
> 'ach chay' Doch mevbogh nuv tam, taHnISbe'chugh ja'chuqghach?

I'm not sure I understand your sentence exactly ; All I get is :
"however how quiet people who stop are rude, if they don't need to
continue conversation"

so, if I understand correctly the intended meaning, my reply is :

ja'chuqghach nI' lujatlh. 'e' vIHechbe'. {maj po} nap vIpIH neH.
I don't mean that they perform a lengthy conversation. I merely expect
a simple *good morning*.

'elaDya'Daq, mu'meyvetlh jatlh HochHom nuvpu'. jatlhQo' nuv Doch neH.
in greece almost all the people say these words. only the rude people
refuse to say them.

mayqel qunnoq