[Tlhingan-hol] Klingon Name Generator - OUTRAGEOUS AND UNACCEPTABLE

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Fri May 27 03:15:41 PDT 2016

I just noticed that two sentences are wrong :

this:
weQmoQnaQ lurghvamDaq tlhIngan pong chenmoHwI' net tu'
should be:
weQmoQnaQ lurghvamDaq tlhIngan pong chenmoHwI' tu'lu'

and this:
..'ej weQmoQnaQ lurghvamDaq JavaScript API net leghlaH
should be:
..'ej weQmoQnaQ lurghvamDaq JavaScript API leghlu'

other than that..

HochvaD Qu'vam nap tu'lu'bej ; latlhpu' lalDan yIvuv !
for all a simple obligation exists ; respect the religious beliefs of others !

tlhoy ngoDvam lughojnISqu' 'op nuv..
some people really need to learn that..

qunnoq HoD