[Tlhingan-hol] Forum or email group?

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue May 3 08:20:46 PDT 2016

'elaDya'Daq, facebook lulo'bogh HochHom nuvpu', wa' neH ngoQ lughaj :

nga'chuqmeH facebook lulo'. 'ej rIghbej ngoQvam.. meqmo' facebook vIpar.

wanI'vam vIyajbe' : pIj, ghelmeH mu'tlheghvam wIbuS :

facebook, QIn tetlh, forum pagh. qar'a'.

'ej jIghel.. qatlh. qatlh. qatlh ghelmeH mu'tlheghvam wISaH.

qaStaHvIS maH DIS poH law', Qap tetlhvam. qatlh wIchoHnIS ?

forum buy' vu'lu'chugh vaj Qatlh tugh 'e' tlhoj. Qatlhqu'bej. 'ay'
law' ghaj forum. chay' 'ay'meyvam laDlaH vay' 'ej chay' 'ay'meyvam
qawlaH vay' ?

toH, if it ain't broken don't fix it !

mIv Hurgh qunnoq