[Tlhingan-hol] qawHaq tI'nISlu' - The Archives must be mended (Was: RE: ghIQlI')

Robyn Stewart robyn at flyingstart.ca
Tue Jan 26 17:51:37 PST 2016

DopDaq qul yIchenmoH QobDI’ ghu’.

qen vInaw’ ‘e’ vInIDDI’ lujmo’ naw’, QapHa’ pat ‘e’ vIHar. pIch vIghajlaw’ jIH.

ruQnISlu’ ‘e’ vISovbe’. batlh Qu’ Data’. bong ta’lIj vIquvHa’moHmo’ jItuH.

potlh qawHaq vaj potlhba’ leHwI’Daj ‘ej ‘oH choqmeH toy’mo’ nuv quv maDo’neS.

  - Qov ‘utlh

--

Online Klingon Course free to all KLI members: http://www.kli.org/members-only/klcp-prep/