[Tlhingan-hol] mIllogh yughbogh vIHtaHbogh much'e'

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Thu Jan 7 08:31:37 PST 2016

wej *transformers* muchmey vIbejDI' 'e' vIqaw, tojwI'pu'
vIparHa'qu'mo', puHwIj DujDaq tojwI'pu' Degh vIlan 'ej De'wI'wIj
jIHDaq ghogh HablI'wIj jIHDaq je vIlan je. pay' yInchoHlaw' ! 'ej vaj
vIpong..

I remember that when I saw the three transformers movies, because I
liked the decepticons so much, I placed at my car the decepticons
symbol, and I placed it at my computer and telephone screens too.
suddenly, they seemed to have become alive ! and then I named them..

qo'vam boche'meH qo'raj 'oHbe' qo'vam'e'. tugh QamchoH pumpu'wI' !
megatron luvanjaj Hoch !
this isn't your world to rule. the fallen will rise ! may all hail megatron !

qunnoq