[Tlhingan-hol] Hov leng bortaS

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Feb 29 10:16:20 PST 2016

praetor Shinzon, this is my tribute to you..

muHoHmeH pa' mungeHpu'.. chay' rIymuS cha'puj tlhIlHalmey taHlaH Human
? yuQjIjDIvI' lujeymeH mulo'nISbe'mo' romuluSnganpu', chaHvaD
jIpotlhbe'. tlhIlHalmeyvetlh jaQDaq jI'Ighbej ; 'ej mutlhejtaHvIS
rIymuSngan loDnI'pu'wI' vIqIchlu'. jIvumtaHmeH 'ej jIghungqu'taHmeH,
vIqIchlu'. romuluSngan va'nuch bIngDaq jIbechmoH. taHlaH
rIymuSnganpu''e' neH HoS law' Hoch HoS puS. mutlhappu'DI', puq neH
jIH. 'ej qaStaHvIS wa'maH DISmey jul Hovmey je vIleghbe'. mumuSqu'
romuluSngan 'avwI'pu'. jIH neH mumuS law' rIymuSnganpu' muS puS. 'ach
muvuppu' wa' loD. SIbI'Ha' jIHvaD Sogh moj loDvetlh. 'avwI'pu' ralvo'
muQanpu' 'ej jItaHmeH mughojmoH. ngugh, Daqvetlh HurghDaq
jIchIl'eghlaw' 'a rIymuSngan loDnI'pu'wI' vISam. jIHvaD QaQchu'ghach
lu'agh chaH neH..

mayqel mIv Hurgh qunnoq
you haven't experienced shakespear unless you read him in the original klingon