[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: jal

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Feb 22 08:11:01 PST 2016

jaj vIjal HolQeD vIghaj..
I imagine the day I will possess HolQeD..

Ha'DIbaHmey lughajbe'bogh tera''e' vIjal 'ej reH che' vIghro'mey' !
I imagine an earth which doesn't have dogs and that the cats rule it forever !

ram vIyIv mutlhejtaHvIS lurSa' be'etor je 'e' vIjal 'a ramvam vItaHlaH'a' ?
I imagine that I will live a night while being accompanied by lursa
and b'etor, but will I be able to survive this night ?

cpt qunnoq
DaHjaj wej vIghro'mey yatlh vIlegh !