[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: buQ

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Sat Feb 13 08:16:02 PST 2016

Human chobuQ 'e' DangIl'a' ?
You dare threaten me human ?
(Is this a QAO ? because if it is, I know that QAOs are wrong)

tlhInganpu' buQtaHmo' romuluSngan Qang, qaS noH.
Because the romulan chancellor continuously threatened the Klingons,
war happened.

chobuQpa' *jeDay*, bIghel'egh.. DaHjaj ram bIHeghqang'a' ?
Before you threaten me jedi ask yourself.. are you willing to die tonight ?

buQtaHghachmeylIj Datlhap 'ej Sa'HutDaq Dayuvqu' !
Take your constant threats and shove them !

ghagh QemjIq lojmItvam wIveghmeH, DIbuQnISbej.
In order to go through this wormhole entry, we definitely need to threaten them.

be'nI'Daj vISawmeH mubuQ.
He  threatened me in order to marry his sister.

cpt qunnoq
DaH DIHIvbe'chugh vaj qo'chajDaq toy'wI''a'pu' DImoj