[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: 'ur

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Feb 9 08:28:58 PST 2016

'urmo' ghaH lughIpDIjqang 'ach ghaHmo' Qang puqloD narghmeH luchaw'.
Because he commited treason they were willing to court-martial him,
however because he was the chancellor's son they allowed him to
escape.

'urpu'mo' woQmey qal Huch DIvI' 'IghvaD jeghmoHpu' 'elaDya'.
Because corrupt political powers commited treason, Greece was made to
surrender to the cursed eurozone.

'ach SIbI'Ha' ruv lubammoH 'urbogh chaH..
However in the end, they who commited treason will be made to face justice..

..vabDot luparchugh.
..either they like it or not.

cpt qunnoq
DaH DIHIvbe'chugh vaj qo'chajDaq toy'wI''a'pu' DImoj