[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: nob

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Feb 8 08:06:30 PST 2016

DubDaq muDuQmeH taj vInobbogh lo'.
In order to stab me in the back, he used the knife which I gave him.

yInwIj vItoDmeH jIqoy' 'e' SoHvaD yonmoHtaHghach vInobQo'.
I will not give you the satisfaction that in order to save my life I will beg.

SoHvaD vIghro' vInobQo' ; Ha'DIbaHvaD ja' qunnoq. 'ej SoHvaD
DuQIpmoHbogh meq vIja'laHbej.
I will not give you the cat ; qunnoq told the dog. And I'm definitely
able to tell you (for you) the reason which made you stupid.

yatlhtaHvISmo' SoSlIj 'ej chorDaq DuqengtaH yabDaq tuQDoq lo'lu' ! Ha Ha Ha !
because while your mother was pregnant and was carrying you in her
belly, someone used the psychic probe on her mind ! ha ha ha !

'ej vaj qaS noH'a' 'ej qaStaHvIS vatlh DIS poHmey Ha'DIbaHmey ghob Humanpu'..
and then the Great War happened and while centuries were happening the
humans fought the dogs..

cpt qunnoq
DaH DIHIvbe'chugh vaj qo'chajDaq toy'wI''a'pu' DImoj