[Tlhingan-hol] Royal We Beginners' Conversation

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Wed Dec 30 01:22:09 PST 2015

naDev *turkey* Sop je 'a tlhoy wIparHa'be'.
here they cook turkey too, however we don't like it much.

be' 'uSgheb wImaS qoj latlh Ha'DIbaHmey.
we prefer chicken and/or other animals.

'ach *turkey* qagh ghap wIvnISchugh, *turkey* wIwIvbej !
however if we needed to choose between turkey and qagh,
we would definitely choose turkey !

cpt qunnoQ