[Tlhingan-hol] Use Klingon!

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Sun Dec 13 10:44:01 PST 2015

maj ! cholughmoHmo' qavan SuStel. QInHommeylIj vIHaDqu'bej..
good ! Because you made me correct,I salute you SuStel. Your comments
I will definitely study well..

hmm.. mu'tlheghmeywIj vImughDI' 'ej vIghItlh 'ej DIvI' Hol pIQ
vIlo',jeDay yoDa pIn'a' rur QIchwIj.. hihihi
hmm.. my sentences when I translate and write them and use direct
english, my speech resembles jedi master yoda.. hihihi

qunnoQ