[Tlhingan-hol] Religious terminology

qunnoQ HoD mihkoun at gmail.com
Fri Dec 4 08:40:55 PST 2015

> The original thread in which I was expecting an answer from you has
> the subject: "In Klingon about anything."

maj ! meqmo'vam,Qin pongmey vIjIghItlhnIschu'. <In Klingon about
anything> vInej,vIqelbe'.

> lughbe'.
mutlheghvam ngeDqu'. <it is not right> Hech.

> tlhIngan Hol Dalo'taHvIS, Dochmey'e' bopbogh mu'meylIj vuSbe'lu'.
<while you are using tlhIngan Hol, someone is not limited,your
words,things which are concerned>

> tlhIngan Hol bopchugh mu'meylIj, DIvI Hol tlhIngan Hol joq neH Dalo'nIS.
<if your words concern tlhIngan Hol, english and/or tlhIngan Hol you
only need to use>

qun HoD