[Tlhingan-hol] Religious terminology

SuStel sustel at trimboli.name
Wed Dec 2 09:00:17 PST 2015

On 12/2/2015 11:45 AM, qunnoQ HoD wrote:
> I believe the whole discussion of what a beginner should try
> translate,and what not,is taking place on the wrong basis ; It is not
> *what* a beginner should translate. It is rather *why* he wants to
> translate and *how* he proceeds doing it.

mughchoHpa' taghwI' laDqu'nISlaH. tetlhvam Hoch ghItlhlu'bogh
yIlaD'eghmoHlaH. maHvaD qechlIj'e' tIqon; latlhpu' qech tImughbe'.

Qatlh mughmeH Qu' 'ej 'ItlhnIS mughwI'. Qatlhbe' ja'chuqghach.
maja'chuqlaHbe'chugh chay' QatlhwI' DamughlaH?

ghojmeH ja'chuqghach potlh law' mughmeH jInmol potlh puS.

http://trimboli.name