[Tlhingan-hol] qepHomvaD jeS 'Iv?

De'vID de.vid.jonpin at gmail.com
Sat Nov 9 02:57:38 PST 2013

QeS 'utlh:
>> So we have several new verbs, {vuy}, {chIw}, {bam}, and (probably)
{ve'}, and four new nouns. I think I know what two of the new nouns are,
though: {buqjaj} and {ghInjaj} are being used as time stamps and the
presence of {jaj} makes me think they're almost certainly day names.

De'vID:
> loQ bIloychu'ta' 'ej loQ bIbachHa'pu'.

DopDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'. *tlhoS* bIloychu'ta' 'e' vIHech.

jIQongchu'be' wuDqu'mo' pa'wIjDaq latlh meb. qogh qorghwI'mey vIlo'nIS.

bIloychu': wot bIH vuy'e', chIw'e', bam'e', ve''e' je. jaj pong bIH buqjaj,
ghInjaj je.

bIbachHa': puSbe' mu'mey chu'...