[Tlhingan-hol] 'arDIch

Rohan Fenwick - QeS 'utlh qeslagh at hotmail.com
Sun Jan 27 03:07:35 PST 2013

ghItlhpu' naHQun, jatlh:
> As long as we're on this tangent, I'll post this:
> http://grammar.quickanddirtytips.com/all-right-versus-alright.aspx

naDev pabbe' pab be' 'e' vIHar. (Sorry, couldn't resist the pun.) tIgh neH nob ghaH; chut tu'lu' net tobbe', 'ej mu'na' 'oHbe' net tobbe'bej. legh:

http://www.oed.com/view/Entry/5485

Commonwealth English Segh vIjatlh jIH, 'ej jIHvaD pImqu'bej "alright" "all right" je. 'e' lu'angchu' chovnatlh'e' nobbogh pab be':

"These figures are alright." - yap mI'meyvam, mI'meyvam lulajlu'
"These figures are all right." - lughchu' Hoch mI'meyvam

Hol SeQ vIjatlhtaHvIS "alright" vIlo'be' jIH 'e' vIchIDrup, 'ach mu'tay'wIjDaq mu'na' 'oHtaH.

QeS