[Tlhingan-hol] Dothraki nugh vIghal

Robyn Stewart robyn at flyingstart.ca
Tue Apr 9 22:27:24 PDT 2013

peHoj. naDev yapbe'mo' tlhIngan Hol Subepchugh chaq qaStaHvIS wa' DIS
tlhIngan Hol neH vIjatlh, pagh latlh paq vIqon. pagh juHraj vIghoS 'ej
ghotI'meyrajvaD tlhIngan Hol vIjatlh.

First I gotta kick my Twitter addiction, though.

- Qov
---
That's true. And that's the major problem of this mailing list, always has
been. Same for the language meetings. People don't use Klingon enough. But
again, here is the problem of missing words. (esperanto for instance has a
system to develop new vocabulary)

bIlugh. 'ej naDev QIn tetlhDaq qay'taH ghu'vetlh. Hol maqeqmeH qaS je:
tlhIngan Hol lulo'be' jatlhwI'pu'. lulo'be' Hutlhmo' mu'mey law'.
(mu'mey chu' chenmoHlaHbej 'eSperanto' Hol.)

--
Lieven L. Litaer
aka Quvar valer 'utlh