[Tlhingan-hol] qo''e' tu'bogh pagh - 'ay' cha'maH chorgh

De'vID jonpIn de.vid.jonpin at gmail.com
Thu Mar 8 01:35:41 PST 2012

[Excelsior meH]

SULU: 'entepray' ra'wI'vaD ngeH: reQaHrupqu'.  *Sulu* HoD, *U.S.S. Excelsior*.

[tlhIngan bo'DIj]

JUDGE: DIv qama'pu''e' pumlu'bogh 'e' wuq bo'DIjvam.
WORF: tavaD vIchel vIneH: DIv nuv vIHubbogh 'e' maqDI' bo'DIj ngoD
Sovchu'be'.  'e' qel bo'DIj 'e' vItlhob, bIj nobDI'.
JUDGE: 'e' qellu'.  James T. Kirk HoD, Leonard McCoy Qel, rojmeH
qepvaD roj ghurmoHmeH remuHQo'.  bIjvam nob bo'DIjvam: naDevvo' rura'
pente' cha'puj tlhIlHalDaq boluplu'.  bIjvam ngajmoHlaHbe' vay'.
motlh SuHeghpa' pa' SuratlhlI'.