[Tlhingan-hol] Old fashioned radio

Qov robyn at flyingstart.ca
Mon Jun 18 15:58:29 PDT 2012

At 16:42 '?????' 6/18/2012, Felix Malmenbeck wrote:
><De' labmeH 'ej lI'meH yoqtaHbogh/choHtaHbogh 'ul loH jan>, perhaps?

I was about to ask you about the verb {yoq} when I realized: Sweden.
Bjorn. Mjolnir. IKEA furniture names. yoq/joq easy typo. That must be
a pain. I think {'ul yu'egh QumwI'} is clearer than {De' labmeH 'ej
lI'meH choHtaHbogh 'ul loH jan}. choHnISba'taH yu'egh 'ej QummeH jan,
motlh De' lab 'ej lI'.

- Qov