[Tlhingan-hol] KLBC: introduction

Lawrence M. Schoen klingonguy at gmail.com
Thu Jun 14 20:05:48 PDT 2012

'angghal 'oH tlhIngan pongwIj'e'
My Klingon name is 'angghal.

tlhIngan Hol yejHaD DevwI' jIH
I am the director of the Klingon Language Institute.

rut juHwIj Suchta' qeylIS 'ej tlhIngan Hol wIHaD
Kahless sometimes visits my house and we study the Klingon language.

ghaytan pIj naDev mulegh 'ach Dat ghojwI'pu'wI' nutu'laH
Likely, you won't see me here often, but you can find my spies everywhere.

Dunqu' qep'a' wa'maH HutDIch
The 19th conference will be glorious!

qonwI' jIH je
I am also a writer.

tugh nargh paqwIj chu' 'ej paqmey law' Daje'nIS
my new book appears soon, and you need to buy many copies.

paqDaq vong Datu' 'ej vay' Sopbogh *tangqa'-targhHom Datu'
In the book you will find a hypnotist and a "buffalo dog" that can eat
anything.

*tangqa'-targhHom 'uQ'a' 'oH paq pong'e'
The book's title is "Buffalito Buffet"

DuHaghmoH paqvammo' latlhmey Daje'nISba'
Because this book will make you laugh, you obviously need to buy additional
ones.

pItlh!
--
author / publisher / psychologist / klingonist
http://www.lawrencemschoen.com