[Tlhingan-hol] KLBC: introduction

Qov robyn at flyingstart.ca
Thu Jun 14 14:30:01 PDT 2012

Qov 'oH pongwIj'e'.
My name is Qov.

tera' DIS wa'SaD Hutvatlh chorghmaH chorgh tlhIngan Hol vIHaDchoH.
I started to study Klingon in Earth year 1988.

wa'maH jav ben tlhIngan Hol yejHaD vImuvpu'.
I joined the Klingon Language Institute sixteen years ago.

tlhIngan Hol laHwIj vIleHmeH 'ej vIDubmeH lutmey vIqon.
I write stories in order to maintain and improve my Klingon language ability.

lutmeywIj DalaDlaHbe'chugh, SoHvaD lut ngeD vIqonqang.
If you can't read my stories, I am willing to write easy ones for you.

bIlIH'egh 'e' vItul
I hope you will introduce yourself.

- Qov