[Tlhingan-hol] qo''e' tu'bogh pagh - 'ay' wa'maH chorgh

De'vID jonpIn de.vid.jonpin at gmail.com
Sun Feb 26 21:57:15 PST 2012

(HeS yajchoHchu'taHvIS *Spock* 'entepray' je, ja'chuqlI' Duy'a'pu'.)

[DIvI' Qang yaH'a']

KLINGON AMBASSADOR: Hegh tlhIngan yejquv Qang!  rojmeH Qu' chavmeH
DughoStaHvIS, rojHom joqwI' cha'taHvIS, HIvmo' meq Hutlhbogh HIvwI''e'.
HeSvammo' batlh qIrq HoD qoplu'.  Qo'noS wa' lutIjDI' ghaH *McCoy* Qel je,
raD pagh, 'e' vIqawmoHneS.  Hoch ngoDmeyvam tlhochbe' pagh, Qang joH.
FEDERATION PRESIDENT: wanI'meyvam net Qulchu' 'e' vIra'.  Qullu'taHvIS...
KLINGON AMBASSADOR : Qullu'taHvIS, Hovmey joj chutmey'e' Qejlaw'bogh DIvI'
pabchu' DIvI' 'e' wIpIH.  ghorqon Qang luchotmo' qIrq HoD *McCoy* Qel je,
bo'DIjDaq luqaDlu'.
FEDERATION PRESIDENT: DuHbe'.  *Sarek* Duy'a', loDpu'vam DItlhapqa'meH mIw
tu'lu'bej.
SAREK: Qang qaH, ghu'vam qellu'DI', jIngoy' je jIH.  'ach chut yajchu'
Duy'a' quv 'e' vIQochbe'nIS.
FEDERATION PRESIDENT: 'ej chay' vang romuluS qum, *Nanclus* Duy'a'?
NANCLUS: latlh Duy'a'pu' DoS vIqIpnIS je.
KLINGON AMBASSADOR : yejquv Qang chot *James Kirk* 'e' DaHarlaHbe'qu'!
NANCLUS: Qang qaH, Doch vIHarnISbogh vISovbe'.
KLINGON AMBASSADOR: bIjang 'e' vIloS, qaH.
FEDERATION PRESIDENT: chut jen law' Qangvam jen puS.