[Tlhingan-hol] qo''e' tu'bogh pagh - 'ay' wa'maH vagh

De'vID jonpIn de.vid.jonpin at gmail.com
Fri Feb 24 10:52:05 PST 2012

(Qo'noS wa' lutIjta' yotwI'pu' 'ej ghorqon Qang luchot.  ghIq mej.)

['entepray' meH]
CHANG (jIH): vabDot ghobHom neH DapabHa''a'... SoH, qIrq?  rojmeH reghoS
'ej rojvam bowemqu'.  meqvammo' Hovmeyvo' SapummoH.
KIRK: mabaHpu'be'.
SPOCK: HoD, ja' qawHaqmaj: mabaHpu'... cha'logh.
VALERIS: HoD, maHvaD qabchaj 'angmeH tlhe'lI'.
SPOCK: baHrupchoH chaH.
CHEKOV: botjan chu''a', HoD?
VALERIS: HoD, botjanmaj.
CHEKOV: botjan chu''a', HoD?
KIRK: majegh 'e' yImaq.
UHURA: HoD?
KIRK: majeghqu'!
UHURA: 'entepray' maH.
CHEKOV: baHchugh...
UHURA: majegh.
CHEKOV: 'ej botjanmaj chu'be'lu'...
UHURA: majegh.
CHEKOV: manoDlaHbe'.
UHURA: jIjatlhqa', jegh 'entepray'.
McCOY: cha wIbaH'a'?
KIRK: vISov vIneHbej.
McCOY: wIbaHlaw'qu'.
KIRK: vItIj.  *Spock*, Duj yIra'taH.
SPOCK: jIHmo' ghu'lIj chenlu'moH, jIngoy'mo' jIghoS.
KIRK: ghobe', jIghoS.  ghu'wIj cholel 'e' Dangoy'.  tlhoS chenDI' 'u' roj,
Hargh 'e' wItaghQo'.
McCOY: jIghoS je jIH.  ghaytan Qel poQ.
SPOCK: chaq bIlugh.
KIRK: *Uhura*, tIja': maghoS.  'ej tIja': nuH wIghajbe'qu'!
UHURA: lu', qaH.