[Tlhingan-hol] Klingonists in Japan

Isawo Tsukada qapla at netlaputa.ne.jp
Mon Aug 6 09:00:23 PDT 2012

Hi,
chaDQI' 'oH pongwIj'e', nIponngan jIH.

http://www.netlaputa.ne.jp/~qapla/asaga/st.html vIcherta' jIH 'ej vIloHtaH.

Do'Ha', nIponDaq puSqu' tlhIngan Hol ghojbogh nIponnganpu''e'.
'ej Do'Ha' tlhIngan Hol Sovbe' HochHom nIponngan.
law' {Hov leng Sovbe'bogh nIponnganpu'}.
vaj nIponnganvaD DaqwIj vIcherta'.
'ach ghurbe'taH tlhIngan Hol ghojwI'.  :-(

nIponDaq, jav ghap Soch tlhIngan Hol jatlhwI' tu'lu' 'e' vISov.
chaq chorgh. maDo'chugh Hut...

Itabashi Klingon Museum's mailing list vIjeS,
'ach qaStaHvIS loS DISmey(ghap vagh DISmey) QIn vIHevbe'.
ghaytan QaptaH pat, 'ach lab pagh.

Mailing List-vam vIlaDtaH, 'ach DIvI' Hol vIjatlhlaHchu'be'mo' qepraj
vIjeSbe'.
DIvI' Hol vIjatlhDI' qaSlaH discrepancies.
'ach MLvam vIlaD 'ej jItIv.

{mu'mey chu'} QIn vIlaDDI' jItIvqu'!  :-)