[Tlhingan-hol] voDleH Qun je

De'vID jonpIn de.vid.jonpin at gmail.com
Tue Apr 24 23:33:40 PDT 2012

(Also translated at Philip Newton's suggestion.)

qenHa' voDleH tu'lu'. puq ghajbe'. puq neH voDleH.

lalDan tay lopwI'Daj tlhob, jatlh: <jIHvaD boghjaj puqloD!>

voDleHvaD jatlh lopwI': <Qun {Varuna} yItlhob!>

DaH Qun {Varuna} tlhobmeH voDleH, ghoS voDleH. <HIQoy, vav {Varuna}!>

chalvo' ghIr Qun {Varuna}: <nuqneH?> jatlh.

<puqloD vIneH.> jatlh.

<pItlh!> jatlh wovbogh Qun {Varuna}. yatlhchoH voDleH be' 'ej puqloD qeng.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_king_and_the_god
The King and the God

Once there was a king. He was childless. The king wanted a son.

He asked his priest: "May a son be born to me!"

The priest said to the king: "Pray to the god Werunos [Varuna]".

The king approached the god Werunos to pray now to the god. "Hear me,
father Werunos!"

The god Werunos came down from heaven. "What do you want?"

"I want a son."

"Let this be so", said the bright god Werunos. The king's lady bore a son.