[Tlhingan-hol] HI' ghaH'a' Marc Okrand'e'?

De'vID jonpIn de.vid.jonpin at gmail.com
Mon Dec 12 15:27:01 PST 2011

Voragh:
> Two reviews of a new book of interest to the collective "From Elvish to
Klingon: Exploring Invented Languages" (Oxford Univ. Press, 2011):

> We haven't received it yet at my library, but I'll report when we do and
if it's worth buying.

qepHomDaq paqvam ghaj wa' jeSwI'.  tlhIngan Hol bopbogh paq 'ay''e' qon
MO.  'ay'vam vIlaDta'.  tlhIngan Hol ghojwI'pu' po'vaD 'ay'Daq De' chu'
tu'be'lu'.

Hoch tlhIngan Hol chovnatlh'e' qonpu'bogh MO DaboSchu'chugh vaj chovnatlh
puS tu'lu'ba', 'ach napqu' bIH Hoch.  tlhIngan Hol mu'ghomDaq chovnatlh
luSamlu'bogh rurlaw'.