[Tlhingan-hol] "Silent Night" translation?

Michael Roney, Jr. nahqun at gmail.com
Sun Dec 10 11:22:51 PST 2017

yIH'a'na' was contacted for help with pronunciation of someone else's
translation of "Silent Night", but their translation needs some help and
she has a work deadline coming up and so tossed the project over to me.

Knowing that various Christmas songs have been translated already, I
figured I'd ask if anyone already had this one done before I tackled it.

There's already a video up here:
https://youtu.be/PurLUJCDAq0

These are the lyrics they have posted in the description:

translated by Dr Morris Cecil Glalet, Th.D.

Lyrics, wa' ram tam ram Dun Hoch jot Hoch wov Sos'a'Daq je puq'a'Daq roj
ghaj ghu Dun 'ej tam yIQong 'ej roj jot yIghaj yIQong 'ej roj jot yIghaj
cha' ram ram ram Dun bejvIp wIjwI'pu' chalvo' ghoS yoqpu' Dun leluya jatlh
chal yoqpu' bogh le'wI' toDwI' bogh le'wI' toDwI' wej ram tam ram Dun
ghoDev Hov wov loDpu' val tIlegh ta'ma'vaD nobmey nob chaH naDev toDwI'
le'wI' naDev toDwI' jIySus loS ram tam ram Dun yIwov Hov Dun voDleHvaD
aleluya wIjatlh chal yoqpu' je maH naDev toDwI' le'wI' naDev toDwI' jIySuS

~naHQun

--
~Michael Roney, Jr.
Freelance Translator