[Tlhingan-hol] mu’ chu’ chabal tetlh

Felix Malmenbeck felixm at kth.se
Mon May 23 17:02:02 PDT 2016

Sojvam vIjabnIS:

jInmolvam vInaDqu'! qep'a' vIjeS vIneH 'ach ghaytan tugh jIjeSlaHbe'. waghqu' leng 'ej poH nabwIj vIloylaHbe'mo' jISuDqangbe'.

qaStaHvIS DISvam lunungpu'bogh DISmey puS'e', *yejHaDnIghpu'* HopvaD jeSlaHmeH 'ebmey DuHmoHta' tlhIngan Hol yejHaD. qep'a'Daq jISum'eghmoHlaHbe' 'ach vIbejlaH 'e' DuHmoH yejHaDmaj quv.

qaStaHvIS DISmey Deq, not chabal tetlh vISIghlaHpu'. DISvam chabal tetlh vISIghlaH 'e' boDuHmoHmo', jIyI':

*ghIlDeSten*!