[Tlhingan-hol] tugh DuH 'otlhghor 'e' DoQ NASA tej

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Mar 1 09:36:48 PST 2016

SuStel:
> 'IQbej ghu' Daleghpu'bogh. 'ach qatlh NASA DapIch? NASAvo' jo
> nge'lu'chugh Soj pIv SopchoHbe' Huch lughajbe'bogh nuv.

jupwI' bIlugh 'a tera'Daq bechtaHvIS nuvpu' logh SaH qummey 'e' vIpar.
you're right my friend, however I don't like that while people are
suffering on earth, governments care for space.

Do'Ha' maybe' qo'maj..
unfortunately our world isn't fair..

Soj ghajbe' vay' 'e' vIlajlaHbe'. vabDot Soj ghaj targhmey 'a ghungqu' nuvpu'.
I can't accept that someone doesn't have food. even dogs have food
however people starve.

mu'IQchoHmoH ngoDvam 'ej muQeHchoHmoH..
this fact makes me sad and angry..

mayqel mIv Hurgh qunnoq