[Tlhingan-hol] ghIQlI'

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Jan 25 10:13:48 PST 2016

ghItlhpu' Qov :

> bIcheghDI' SuStelvaD Daljaj lenglIj lut.

hahaha ! ghunchu'wI' QIn wa'DIch vIlaDDI', SuStel vIqaw je !
..as soon as I read ghunchu'wI' 's first message, I remembered SuStel too !

jIQub : nuq nIDtaH ghunchu'wI' ? SuStel QeHmoHmeH nIDtaH'a' ghunchu'wI' ?
I thought : what is ghunchu'wI' trying to do ? is he trying to make
SuStel angry ?

pagh SuStel HoHmeH qetlhmoH neH ghunchu'wI' ?
or just bore him to death ?

hahahaha

cpt qunnoq