[Tlhingan-hol] SachmeH DIvI' yuQ Suq

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Sat Jan 23 08:38:51 PST 2016

mu'IQmoH wanI'vam..
this matter makes me sad..

Dat tera'Daq, ghungmo' nuvpu' Hegh chaH.
everywhere on earth, because they are hungry, people are dying.

bIrqu'choHmo' chaH 'ej ropmo' chaH, bechtaH nuvpu'.
because they are freezing, and because they are sick people are suffering.

nuvpu' nen puqpu' je.
grown ups and children too.

SoH jIH je nururbogh Humanpu' chaH.
they are human beings resembling you and me.

'ach reH logh nejmeH 'uy'mey noblu'taH.
however always in order to explore space millions are given.

yuQmey chu'vaD chuSwI' Sa'Hut vInobQo' !
I don't give a rat's @!@!# for new planets !

cpt qunnoq