[Tlhingan-hol] HoDpu'

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Sat Jan 16 05:08:39 PST 2016

SIbI'Ha' ghel'egh Hoch Hov leng vIlle' : 'Iv HoD Dun law' Hoch Dun puS ?
eventually every star trek fan asks himself : who is the greatest captain ?

mu'tlheghvam janglu'meH nIDnISqu'be' 'e' vIHar.
I believe that someone doesn't need to try hard in order to answer
this sentence.

wIjwI'pu' Ha'DIbaH je'wI'pu' je rur kirk HoD archer HoD je.
captain kirk and captain archer resemble farmers and animal feeders.

qulDaq Ha'DIbaH vIvut vIneHchugh, vIwIvbej 'a Duj lu'ormeH lo'laHbe'bej.
if I wanted to cook meat at the fire (have a barbeque), I would
definitely choose them, however for the purpose of piloting a vessel
they are worthless.

qanqu' pIqarD HoD ; retlh qulDaq ba'nISba' 'ej DarghDaj tlhutlh.
captain picard is very old ; he obviously needs to sit by the fire and
drink his tea.

HoD ghaHlu'meH vaQnIS 'a reH 'em yaSpu'DajDaq chut'a' je So' pIqarD HoD.
in order for someone to be a captain he needs to be aggressive,
however picard always hides behind his officers and the prime
directive.

rIghqu' ghaH..
he is so pathetic..

veb sisko HoD. qID'e' ghaHbejbogh sisko ! HoD ghaH'a' sisko ? nuq 'or
ghaH ? ds9 ? lengbe' Doch jay' !
next is captain sisko. sisko who is definitely *the* joke ! is sisko a
captain ? what does he pilot ? ds9 ? the @!*@! thing doesn't travel !

maSagh'eghmoHnISqu'..
we really need to make ourselves serious..

Dunbej wa' HoD'e' neH, 'a QInDaq vIDelQo', QInDaq vIDelchughmo'
pongDaj vIlammoH. QIn rapDaq vIDelmeH lo'laHbe' latlh HoDpu'.
only one captain is definitely great, however I refuse to describe
ghaH in this message, because if I describe ghaH in this message, I
will smear ghaHname. the other captains are worthless, for me to
describe ghaH in the same mail.

cpt qunnoq