[Tlhingan-hol] Interactions between verb suffixes

qov at kli.org qov at kli.org
Wed Jan 6 12:56:03 PST 2016

bIlugh: <-moH> yughchugh wot, pIj jaS yajlaH vay’. motlh qonwI’ qech yajlu’. rut QIjnISlu’. rut loynISlu’ ‘ej rut loyHa’lu’mo’ pe’vIl Hegh vay’ ‘ej vengDaj meQmoH ghom’a’ QeH.  qo’mey poSmoHlaH Hol qoj Qaw’laH. qay’qu’’a’?

  - Qov ‘utlh

--

Online Klingon Course free to all KLI members: http://www.kli.org/members-only/klcp-prep/