[Tlhingan-hol] mIllogh yughbogh vIHtaHbogh much'e'

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Wed Jan 6 06:15:07 PST 2016

ah transformers..

reH jIH tojwI'pu' vIlle' ; nuvpu' QaQ chaH tojwI'pu''e' reH 'e' vIqel.
qo'vaD luSuv tojwI'pu'. 'urwI'pu' chaH *autobots*. *optimus prime*
lam.. jatlhbogh veQ SoH !

megatron luvanjaj Hoch !

always I have been a decepticons fan ; I always considered that
decepticons are the good guys. decepticons fought for their world.
autobots were traitors. filthy optimus prime.. you are talking trash !

may all hail megatron !

qunnoq