[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: tem

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Thu Feb 25 00:42:18 PST 2016

jIH:
> tunaychugh lurSa' be'etor je vaj not Satem. jatlh qunnoq..
bellerophon:
> qech law' 'oS DIvI' Hol mu' <deny>. Hoch
> qechvam 'oSlaH'a' tlhIngan Hol mu' <tem>?

jISovbe'.. not lo' 'oqranD 'e' ghItlhmo' voragh vaj Sovbej pagh 'e' vIHar.
I don't know.. because voragh wrote that okrand never used it, I
believe that noone definitely knows.

bellerophon:
> <wejlogh chotem, jachpa' 'uSgheb>

'o jupwI' QaQqu' mu'tlheghvam ! 'ej tugh nughoS je *ISter*..
oh my friend, this is a nice sentence ! and soon easter approaches us too..

mIv Hurgh qunnoq
I want to marry a klingon woman