[Tlhingan-hol] Sylvester or Daffy ?

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Feb 23 01:09:45 PST 2016

Hu' jIghel'eghpu' 'ej DaHjaj jIjanglaHbe'mo' jIghel'eghtaH..
days ago I asked myself, and today because I'm unable to reply I
continue asking myself..

toH ! jIjanglaHbe'mo', Hoch Saghel vIneH.
so ! because I'm unable to reply, I want to ask you all.

pa'Daq tlhIHtaHvIS, pay' nargh Q.
while you are in your room, suddenly Q appears.

Dalegh ghIq jatlh:
he looks at you and then he says:

Human SoH ! pujbogh Human 'ej rambogh !
you human ! human who is weak and who is insignificant !

DIS naQ qaStaHvIS, qayInmoH 'ej ngugh juHlIjDaq yIntaHvIS wa' Dep.
for a whole year, I will make you live while at the same time one
creature will be living at your home.

*Sylvester* vIghro' 'oH Depvam'e' pagh *Daffy Duck* 'oH Depvam'e' !
this creature will be either sylvester the cat, or daffy duck !

nuq DawIv Human ? DaH yIwuq ! DaH yIwuqQo'chugh vaj qaHoH !
what do you choose human ? decide now ! if you don't decide now, then
I will kill you !

So, what would you choose ?

mIv Hurgh qunnoq
I love klingon women