[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: nID

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Feb 16 09:10:38 PST 2016

*jeDay*, choHoH DaneH ? DanIDnISqa'bej 'ej DanIDqu'nISbej.. 'a vum SoH
qalay' 'ej mu'meyvam DalIj !  leSQo', tIqwIjDaq So'bogh
Hurghchu'ghach, bIHegh 'e' vIleghbe'chugh. ghor porghlIj net chav 'ej
qaStaHvIS tlhuHlIj Qav qIb lu'che'qa' *SItlh*pu' 'e' Dalegh. SIbI'Ha'
Hegh wovlI'ghachqoqlIj 'a reH taH Hurghchu'ghachmaj !

You want to kill me jedi ? You definitely need to try again and you
definitely need to try harder.. However you scum I promise you and you
remember these words ! The Darkness which hides in my heart will not
rest, unless I see it that you die. Someone will achieve it that your
body will be broken, and at your last breath you will see that the
Sith will rule again the galaxy. Eventually your light will die,
however our Darkness will endure forever !

*jeDay* vImuSqu'bej..

cpt qunnoq
reH che'jaj maS'e' loQ So'be'bogh QIb !