[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: nIm

mayql qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Feb 16 01:40:41 PST 2016

jIH :
> DaH yImej 'ej nImwIj choqemmeH
> Ha'DIbaH DangaH ! 'ej ghun nImwIj je 'e' vI'ol ! DaH, be' !

Qov :
> mu'tlheghvamvaD cha'logh bIra' 'e' DanID 'a bIra'be'. moHaq lugh tIwIv.

Perhaps I should say : DaH yImej 'ej nImwIj HIqemmeH Ha'DIbaH yIngaH !
'ej ghun nImwIj je 'e' yI'ol ! DaH, be' !

Qov :
> And for bonus points, find the common prefix error
> I made in a previous e-mail.

In which thread are you referring to ? Could you please narrow it down ?

Qov :
> mumonmoHba' 'a vIyajchu'.

hehehe ! me too !

Qov :
> {porghDajvo' ghu je'}

Good idea indeed.

Qov :
> qaqaD: wa'leS mu'tlheghmeylIj DaqontaHvIS be''e' yIqunQo'. muyIvchoH.

hehehe. luq, Qov !
hehehe. ok Qov !

cpt qunnoq
DaH DIHIvbe'chugh vaj qo'chajDaq toy'wI''a'pu' DImoj