[Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: chabal

qurgh lungqIj qurgh at wizage.net
Fri Feb 5 12:42:38 PST 2016

Human qID rur lutvam. chaq tlhaQqu'be' 'oH:

tachDaq ba'taH verengan.
baS wovmoHwI' legh.
baS wovmoHwI' SaymoH 'ej pay' nargh qa' SuD.
jatlh <wej chabalmey qanob!>
QubchoH verengan 'ej Qub 'ej Qub.
tagha' jang verengan <chImchoHlaHbe'bogh 'Iw HIq HIvje' vIneH>
jatlh qa' SuD <pItlh!> 'ej nargh 'Iw HIq HIvje'.
HIvje' woH verengan.
tlhutlhchoH verengan 'ej tlhutlh 'ej tlhutlh
'a chImchoHpa' HIvje', buy'choH.
ghIq jatlh qa' SuD <'ej latlh chaballIj'e', nuq DaneH?>
jang verengan <cha' latlh HIvje'vam vIneH!>

qurgh