[Tlhingan-hol] whiskey

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Apr 25 00:52:11 PDT 2016

ghunchu'wI', lojmIt tI'wI' nuv Savan.

ghunchu'wI':
> jIjangmeH jIghelnIS: qatlh tlhutlh?

meq pImmo' tlhutlh nuv; qaSchoHDI" ram, wa' neH HIq Hivje'Hom
vItlhutlh. jIleSchoHmeH jItlhutlh.. wa' neH HIq HIvje'Hom
vItlhutlhmo', not jIchechchoH.

wa'DIch neH jIchechchoHta' ; jIchechchoHta'DI', wa'maH chorgh ben
jIboghpu'.. vImuSpu' ! 'ej vIpaypu' je..

toH, DaH, not jIchechchoH !

mIv Hurgh qunnoq HoD
because you taught me the warrior's language I am grateful