[Tlhingan-hol] KLCP 1 vocab practice...

chransberry at gmail.com chransberry at gmail.com
Tue Apr 5 23:19:45 PDT 2016

Today's words are laD, much, wot, and qoH.

—-—-—

DaHjaj bom vImuchpu'.
Today I performed a song.

ghIq lut vIlaD.
Then I read a story.

'ach wot vIjatlhHa'...
But I misspoke a verb...

jach nuv: "qoH SoH!"
A person yelled "you fool!"

jIHDaq tomat naHmey non jaD Hoch QoywI'mey!
All the hearers threw rotten tomatoes at me! (yes, I know I'm deviating from my word list)

vaj Hoch vIHoHta'meH 'etlhwIj vIlo'.
So I killed everybody with my sword.

pItlh.
The end.