[Tlhingan-hol] qep'a' dates

David Holt kenjutsuka at live.com
Wed Feb 4 20:30:31 PST 2015

ChicagoDaq qaSchugh qep’a’ ’ej QaQchugh tera’ poH, ghaytan bIjeS’a’?  loghjaj qep’a’ wItagh ‘ej ghInjaj wIvan.  ghItlhjaj paw jeSwI’ HochHom ‘ej jaj wa’ mej.  ghaytan bIjeSchugh, SoHvaD jar Soch Hoghmey QaQ Hoghmey qab je tIngu’.  Hoch vIma’laHbe, ‘ach muQaH De’vam.

If the qep’a’ happens in Chicago and the date is good, are you likely to attend?  The meeting will begin on a Thursday and end on a Saturday.  Most attendees will arrive on Wednesday and depart on Sunday.  If you are likely to attend, let me know which weeks in July are good and which are bad for you.  I cannot accommodate everyone, but these data will help.

janSIy