[Tlhingan-hol] "I don't always..."

Fiat Knox fiat_knox at yahoo.co.uk
Sun Dec 13 17:42:44 PST 2015

roD might work.
roD HIq vItlhutlhbe' 'ach HIq vItlhutlhDI' Qa'qun per HIq vItlhutlh 'e' vIwIv–I don't customarily drink beer; but when I do, I choose to drink Kraken Label Beer.

    On Sunday, 6 December 2015, 4:06, Alan Anderson <qunchuy at alcaco.net> wrote:

 On Sat, Dec 5, 2015 at 10:45 PM, lojmIt tI'wI' nuv 'utlh
<lojmitti7wi7nuv at gmail.com> wrote:
> Meanwhile, I would have interpreted the English slightly differently, like the advertiser is trying to speak for a customer who is not an alcoholic who likes the product.

qo'Daq jatlhwI' Daj law' Hoch Daj puS. tu'lumvo' HIq tlhutlhba'.

qechvam mughlu'meH chaq chechtlhutlh QaQ law' HIq QaQ puS.

-- ghunchu'wI'